Prinášame Vám tretí zo série workshopov Antena WORKS!, ktorú spoluorganizujeme s Goethe-Institut Bratislava a Fond na podporu umenia, tentokrát venovaný Online marketingu.
Kultúrne organizácie sa častokrát potýkajú s problémami v oblasti marketingu, torbe kampaní , či oslovovaní nového publika. Oproti firmám a organizáciám zo ziskového sektora majú na túto sféru väčšinou málo ľudských a finančných zdrojov. Online marketing môže byť pre kultúrne organizácie účinným nástrojom, ktorý im umožní efektívne využívať vlastné zdroje a pritom osloviť čo najširšie publikum.
25.11. v Novej Synagóge (Žilina) od 9:00 do 18:00
Registračný poplatok: 30€
Registračný formulár:http://bit.ly/2xp0llt
Workshop povedie Marek Šulik, Strategy Director z marketingovej agentúry Visibility, zameranej na online marketing a vzdelávanie.
Otázky a témy na ktoré budeme hľadať odpovede počas workshopu:
- Ako si vytvoriť obsahovú stratégiu na Facebooku
- Ako spoznať svoju cieľovú skupinu
- Aký obsah zdielať na Facebooku a ako vyhodnocovať jeho úspešnosť
- Aké nástroje mi pomôžu pri tvorbe a zdieľaní obsahu
- Ako promovať obsah pomocou platenej reklamy
- Ako inzerovať v sieti AdWords pomocou Google Grants určené pre neziskové organizácie
PROGRAM
9:30 - 10:00 Registrácia
10:00 - 13:00 Workshop I. časť
13:00 - 14:00 Obedná pauza
14:00 - 18:00 Workshop II. časť